seminariu

A Secunna Cina - Africa Economica è Cummerciu Expo & Prumuzione Reunione di a Zona Pilota di Cuuperazione Ecunomica è Cumerciu Profonda Cina-Africa (Yiwu)

U 25 di maghju di u 2021, u rappresentante di a cumpagnia di sal in u hotel Yiwu shangri-la trè strati di A sala hà tenutu a 2a fiera ecunomica è cummerciale di Cina - Africa è a prufundità di u seminariu di l'area di cooperazione economica è cummerciale Cina-africa (yiwu), l'urganizatori sò l'urganizatori. Ministeru di u Cummerciu, u guvernu di u populu di a pruvincia di Hunan, per impegnà unità cù u Cunsigliu di sviluppu di u cummerciu di u Ministeru di u Cummerciu, u dipartimentu di u Cummerciu di a pruvincia di Hunan, l'ospiti di u foru anu 1. Persona incaricata di u Dipartimentu di l'Asia Occidentale è l'Africa è l'Uffiziu di Sviluppu di u Cummerciu Esteru. di u Ministeru di u Cummerciu;2. Rappresentante di e missioni diplomatiche africane in Cina;3. Leaders di Hunan

Pruvincia, pirsuni rispunsevuli di u Dipartimentu di Cummerciu di a Pruvincia di Hunan è dipartimenti cunnessi;4. Responsabile di i dipartimenti pertinenti in a pruvincia di Zhejiang è a cità di Yiwu;5. Fighjendu nantu à i rapprisentanti di l'imprese in Zhejiang in Africa;6. Cummercianti africani è agenti in a pruvincia di Zhejiang;7. Rapprisintanti di l'imprese, l'associazioni cummerciale, l'istituzioni finanziarii è parechji parchi industriali in Hunan

Pruvincia in Africa;8. Rapprisintanti di istituzioni di cuuperazione economica è cummerciale, think tanks è studiosi;9. I ghjurnalisti di i media, etc.

seminariu

China - Africa fiera ecunomica è cummerciale hè u presidente cinese xi jinping, u summit di Pechino di u BBS nantu à a cooperazione china-africa in 2018 annunziatu per a cooperazione durante u novu periodu di u nostru paese prima di "ottu azzione", dedicatu à creà a Cina. -africa meccanismi cuuperazione ecunomica è cumerciu, China-africa cuuperazione misure ecunomica BBS à purtà fora la nova piattaforma, lucale à a cooperazione ecunomica è cummerciale à una nova finestra.A Seconda Esposizione Ecunomica è Commerciale Cina-Africa si terrà in Changsha, Pruvincia di Hunan da u 26 à u 28 di settembre di u 2021.

Fighjendu nantu à a prumuzione di l'investimentu è e transazzione cummerciale, l'Expo accoglierà una varietà di attività cù cuntenutu riccu in i settori chjave di a cooperazione economica è cummerciale Cina-Africa, cumprese a sicurezza di l'alimentariu è di i prudutti, a cooperazione in l'industria medica è sanitaria, l'infrastruttura è l'investimentu è a cooperazione finanziaria, è a cooperazione di a catena industriale in l'era post-epidemica.Per risponde attivamente à l'impattu di l'epidemie, a Cina farà innovazioni in l'ospitu di cunferenze è mostre in linea, è lanciarà simultaneamente "conferenze in nuvola", "esibizioni in nuvola" è "negoziazioni in nuvola".Migliaia di dirigenti cinesi è africani, ambasciatori, capi di statu, pruvincia, conte è cità, rapprisentanti di urganisazioni internaziunali, imprenditori, istituzioni finanziarie, associazioni cummerciale, cumpratori, espositori, esperti, studiosi è rapprisentanti di i media si riuniscenu in Changsha per assistisce à l'avvenimentu. .


Tempu di Postu: Jul-20-2021